Лояльність до нашого бренду. Опитування серед партнерів


25-26 серпня 2020 року офіційним представництвом Італтерм Україна були підведені підсумки опитування серед 100 партнерів з 24 регіонів України. Його метою було – оцінити лояльність до ТМ Італтерм і її зміни за минулий рік.

Що коротко ми розуміємо під лояльністю до бренду?

Коли у Наших клієнтів є можливість і переконлива причина вибрати інший бренд, але вони продовжують вибирати Наш – це і є лояльність до бренду.

Опитування проводилося по 5 ключових питань, якими прийнято вимірювати лояльність.

1 питання – Чи задоволені Ви співпрацею з ТМ Італтерм?

90% – «так, цілком задоволений»
10% – «важко відповісти»

2 питання – Чи довіряєте Ви нашому бренду?

90% – «так, довіряю»
10% – «важко відповісти»

3 питання – Наскільки пізнаваний бренд Італтерм на ринку України?

95% – «один з 3-х найвідоміших котельних брендів на ринку України»
5% – «важко відповісти»

4 питання – Як ви оцінюєте преміальне позиціонування бренду Італтерм на ринку України?

90% – «абсолютно згоден з даним позиціонуванням»
10% – «важко відповісти»

5 питання – Наскільки цінний для Вас наш бренд в перспективі?

85% – «бренд Італтерм представляє високу цінність для мене в довгостроковій перспективі»
15% – «важко відповісти»

За підсумками опитування можна з упевненістю сказати наступне:

За період – початок сезону 2019 року/ початок сезону 2020 року – відзначено збільшення всіх контрольних показників лояльності по відношенню до нашого бренду серед партнерів всіх категорій.

Тенденції однозначні:

Перша – клієнти, які обрали ТМ Італтерм кілька років тому, залишаються лояльними до неї на постійній основі і бачать цю перспективу на роки вперед.

Друга – популярність ТМ Італтерм збільшується вже не тільки зверху по ланцюжку представництво – дилер – клієнт, але і відзначена в 2020 році нова тенденція – кінцевий покупець все частіше приходить в торгові точки і просить продукцію нашого заводу, що вказує на розширення лояльності в основному сегменті для будь-якого продукту – сегменті безпосереднього власника.

Дякуємо Всім партнерам, які взяли участь в нашому опитуванні!

Будьте з нами! Будьте з Італтерм!

PDF Каталог